Sunday, February 15, 2009

I heart ice-cream

I had my sinful treats (again) tonite. yumss

My favvy McFlurry Mud Pie!


Mr.R yang suke makan ice cream...so everytime dia makan, I pun join saje huhu gemoks! we love to dip our fries with those yummeh ice cream. hmm I miss bens & jerry's dulu selalu je nak beli lagi-lagi kat groceries store kat sussex garden,cant recall name store itu or sainsbury marble arch.

we (my friends & I) yg dah settled down working in malaysia ni used to hang out kat tinseltown jugak with our own private driver haha abg boy,abg hafiz and da gang. mereka sgt rajin membawa kami berjalan2 ke sana ke mari sekitar UK. thanks mate!

tak lupe my favvy : belgian waffle kat oxford street tu. muahaha sgt best menggebu kan badan.

why eh kat sane I dont mind to use their public transport esp bus lah. kat sini mcm nak nanges je. esp time balek keje and pi keje. nak tak nak , I have to take commuter yg lembab-urgh-sgt itu coz i live in shah alam..disebabkan kepadatan manusia saya merelakan diri meredah memandu di high-way kesas every morning. *yawn* I can stand with the lrt...star or putra but no commuter plsssssssss

No comments: