Monday, May 18, 2009

Gila Donut

Yes I am, ask any of my friends, they know that I'm gila donut. (the reason of me being fat, haha) Last month 23th April Krispy Kreme launched their 1st branch in BTS, huda u ingat tak i baru bercita-cita nak bwk KK masuk malaysia. muahaha oh dats juz my angan2 which I owez tell my bestie huda sampai dia pun terhasut. selain KK, we r soooooooooo in love with belgian waffle ben's & jerry. huaaaaaaaaaaaaaa nanges aku x dapat kempunan batu belah batu bertangkup.

Mr.Fiance tahu betapa gile nye saye with KK, yeah i still remember when I was in London, rajen gak la mengunyah KK ni (tapi x gemok pun, hmm wonder why) haha sbb byk gune my kaki jalan sane sini. so when I heard it's coming here mcm teruja gile ok. so Mr.Fiance brought me there on 26th April, 4th day after the launching ceremony. siap dapat free glaze donut dia from Mr.ManagerFor me I'm so dissapointed with the taste.....X SEDAP T_T first time i say No to KK....the one I taste in London is muchhhhhhhhhhhh more sedap....and my favvy is maple but sini takde. I guess I have to "lupekan" KK di sini. huhu I dunno if the taste has been improve sekarang ni. entah sebab dah x makan since kejadian x sedap hampa daku tahu tak KK?? *SIGH*

untuk mengubat kekecewaan di hati (mcm frust menonggeng pun ado) so I grab something the next day.....

No comments: