Tuesday, February 10, 2009

Thin or Thick


oh kurusnya saye ketika itu, it was before I went to London. I did lose weight back then even when I was in London, mungkin sebab faktor persekitaran e.g I consumed lotsa chocz & food but I walked a lot around London. Mebbe fats & carbs di burn time itu walaupun makan macam kebuluran haha
Graduation MIIM 2007

London - Bayswater

LKW graduation 2008



Now i am turning into a big fat cat haha jokes. urghh i need to work out. lelemak sudah timbul. I really wanna get rid of those lemaks on my arms...oh benci ok...tempat itu adelah tempat fav utk tembam berbanding tempat lain. Mungkin perlu mengangkat berat? haha
My height is around 168cm, yup I'm quite tall and I do not need to lose weight menggila coz I will definitely look like a walking skeleton *oh-NO* or mebbe lanky aneroxia @_@ sedang2 cukupla..ade isi sikit dari tinggal bone semata-mata. unless IF i ni model harusla berat bawah 50 kg gitu,berat wajib model...can u imagine me being less than 50kg with 168cm tall? erkk...yang penting sihat & tidak berpenyakit. Isu kurus gemok ni is a CHESTNUT ....if kurus cantik, if gemok buruk...haihhh kesian org2 yang "comel" tauu BUT for me I want to stay in a good shape for my own satisfaction....Tak nak la kurus tapi sakit like my auntie..kurus slim-melim but ade darah tinggi n such....

so gurls kurus or chubby....jage ur health baik-baik ok...yg penting cholestrol level x high...if dapat lose weight to have that cun healthy figure...go for it!!! apa salahnya nampak cantik bila berkebaya, ye dak?

No comments: