Wednesday, March 18, 2009

Jotting down my current thoughts


*************************************************************************************



24 stalk of roses = my age :) *pic sekadar hiasan*

I received a text from my aunt yg berbunyik

" Dida aunty suke la ***** tu. Cantik. Wow! Mcm ni kene buat baju glamour lah! Tunggu gaji bulan ni nak gi shopping. Tema ***** kan. "

haha. gile cepat news tersebar. yeah everyone in my family suke the *****. Mengapakah saye tidak merasakan aura itu? My mom said becoz it's a new place. My dad dah start imagine this & that. We went to all over the places to look for the right spot. but unfortunately semua sudah booked sampai next year. our target is the place kat P3 itu. and pegi P10 yg besar gile itu pun sudah di booked oleh permodalan nasional berhad on my date. akhirnya, pegawai yg bekerja di bangunan P3 itu menyemak semula kekosongan and tadaaaa kat P* ade kosong for my date. so book aje teros selepas meronda tempat itu yg menambat hati ibu bapaku.

xpelah saturday ni I'm going there again but this time with Mr Fiance, My sista, Mr.Aepul & My parents. n oh my aunts berkemungkinan coz they really wanna check out this place. wah sape yg excited ini.

OMG it is goin to be less than 5 month. Mummy cool aje coz she knows I'm not dat fussy gaban. Asalkan everything goes well and smooth sudey. But becoz It is a special day so saye telah dibenarkan oleh daddy memilih apa yg saya suke *tutup sebelah mata kat price tag* haha nahh papa u know I'm going to choose based on budget je, worry not!...ye digalakkan berhemat dan cermat di dalam spending money money money. huhu yg penting KERJASAMA~ ok tak habes-habes kau ida.

apa-apa pun....tgh imagine a sweet,meriah,intimate ceremony. Maksudnye hadirin tidak nampak saya kecil di atas sane, I want the closeness dgn jemputan. kawasan yg luas tapi rapat. haha pening tak? =D

No comments: