Sunday, March 22, 2009

Last weekend, yours truly, my sista & boyfie juga Mr.Fiance went to kursus pra perkahwinan. The course was ok & the auditorium is very comfy plus sejookkkk *brrr*

Pre wedding course is very important becoz it is the first step that u have to go thru before u apply for the marriage approval from jabatan agama. Sape-sape yang belum merancang nak kawen pun boleh pegi sebab sijil pra perkahwinan ni valid sampai bila-bila pun. So better settlekan yang ini dahulu.

My kursus kahwin dekat putrajaya started at 2.30pm-6.30pm at Day 1. I went to Putrajaya earlier with Mr.Fiance to check out the place dulu, it so happened to be ade wedding plak kan..lagila dpt imagine how it would be nanti...Mr.Fiance sgt suke with the place (he didnt understand why I dont get the aura mase mula2 tgk that place) kahkah yea sebab time tu that place empty xde org how saye nak feel aura itu muahaha gedik betul..and finally : I'm lovin it, siyeslyyyyyyyy wallaweeiiiiii...terus call my mummy and my mum ckp nak cubit2 je saye sbb x nak caye the place sggggtt nice. not too big & not too small...like I want! so I'll be close to the jemputan as well. weeeeeeeeeee~

after that had lunchie kat warisan & pegi auditorium for the course..for more info about the course pls visit here
Day 1 finished at 6.3opm, terus pergi warisan for solat asar and meet up with my parents there,lepaking....my parents baru balek from the place with my aunts & yes I did get a comel pinch from mummy hahaha mwahmwah syg mama~

Pic dlm auditorium

Day 2 started at 9am, breakfast dalam car je. Break at 1.30pm lunch and headed to warisan for solat zohor. oh ye kat tempat tu ade surau jugak but saje je nak jalan2 coz tempat kursus and warisan sgt lah near pun. sebenarnye nak makan ice cream kat warisan =P

next session started at 2.30pm-6.30pm, as usual singgah warisan for solat & makan roti john yg best. next entry lah taruk piccas kat warisan ye. dah cukup break time kene sambung buat kerja. T_T buhbyeeee

2 comments:

Nadya said...

gedix..mmg patut kene cubit..haha i wanna check out dat place..if sgt nice..meh sini nak cubit lg..haha ;)

DiDa BuMBLeBee said...

haha ye betul. sila check, gi time org wat wedding baru dpt aura, if time kosong je x rase pape pun...hehe