Friday, April 2, 2010

of another check up

urghhhhh



ehhh bukan hati terbakar....tapi ini




yup yup...rase terbakar dari tekak sampai dada...pedih ulu hati = heartburn

but in juz less than 2 mins, dah baik.....thank u my savior!


Gaviscon! it really works! alhamdulillah

Oh I haven't announced the gender of my baby in my blog yet kan...huhuu it's becoz dah banyak kali scan & 1st time scan je Dr nampak the toot....even mase detailed scan/3d pun dia tutup...very shy ehh anak mummy..haha but today my baby is playing with the toot mase scan tadi so nampakla clear...Dr siap gelak becoz baby tak nak lepas main the toot..agagaga..tak shy dah yee...ok lah so insya Allah our baby is confirmed a

*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*


HE = BOY

When I got to know that I was pregnant, my instinct memang ckp "ni mesti boy" even his daddy pun...huhuu so dapat "abang" untuk 1st one ni....as I said he likes to play with his bird...nampak jari dia dok belek2...aiyaaaa baby ni..dulu malu2 now dah nak keluar tak malu lagi....my mom siap gelak2 n she said mase my big bro baby pun dia suke main2 with his toot...adakah mengikut uncle dia? haha

in 3 weeks time Dr asked me to go to the hospital if I tak deliver lagi....mase tu dah 39 weeks. =)

4 comments:

Ummi to Hamzah said...

Tahniah dida and hub, a baby boy is on his way :)

DiDa BumBLeBee said...

thank u Mawar :)

Nariko said...

wow baby boy coming soon!! congrats! moga lepas ni takde lagi heartburn semua tu ya. hope u enjoy your last weeks of pregnancy.

i dah tunggu masa je ni, doc said if by thursday tak kuar lg, might be induced, sbb takut baby besar sgt..pray for me.. :)

DiDa BumBLeBee said...

thanks azie. oh myy...tak lame lagi tu..hope semuanya selamat...insya Allah..all da best mummy MM! :)